شرایط و ضوابط

  1. خانه
  2. /
  3. شرایط و ضوابط

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات وینکا مارکت به دقت ملاحظه فرمایید.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات وینکا مارکت اقدام کند

شرایط عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های وینکا مارکت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های وینکا مارکت در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

  1. مشتری مسئول ارائه اطلاعات صحیح (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل) می باشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نامعتبر به عهده خود مشتری خواهد بود.
  2. مشتری از طریق شماره تلفن همراه خود کدگذاری شده و مسئولیت هر خرید مشتری با مالک خط تلفن همراهی است که هنگام سفارش خدمات به فروشگاه اعلام شده است.
  3. فروشگاه حق دارد در هر زمان و بدون اعلام قبلی، ارائه خدمات به هر یک از مشتریان خود را متوقف نماید.
  4. فروشگاه متعهد به رعایت “قوانین مصوب تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران” و قوانین “حفظ حریم خصوصی” می باشد. لذا این قوانین نیز شامل حال مشتریان خواهد بود.
  5. مشتری به صراحت درک و توافق می نماید که فروشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال خسارت های مستقیم، غیر مستقیم، ضمنی و خاص استفاده از خدمات ارائه شده و یا ناتوانی مشتری در استفاده از خدمات ارائه شده، ندارد.
  6. کلیه حقوق مادی و معنوی محتوای این سایت متشکل از متن، ویدئو، فایل صوتی، مجموعه داده ها، گرافیک، آرم ها و آیکون های “سایت” متعلق به سایت wincamarket.ir میباشد.
  7. وینکا مارکت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
  8. وینکا مارکت متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت وینکا مارکت ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
  9. روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در وینکا مارکت در طول 24 ساعت پردازش میشود و ارسال میگردد.
  10. در صورت بروز هرگونه مشکل در قسمت پردازش نهایی (بعنوان مثال: نا موجود بودن محصول، مغایرت در قیمت یا اطلاعات و…) مبلغ خریدار طی 24 الی 48 ساعت آینده به خریدار بازگشت داده میشود.
  11. بدلیل تغییر قیمت بصورت یکپارچه، قیمت های درج شده در سایت (در صورتی مانیتور همراه با قاب قیمت گذاری شده است) قابی که در نظر گرفته شده است، قاب نرمال با سوکت نرمال میباشد، اگر خودروی شما قاب غیر نرمال (از نظر قیمت، رنگ بندی و یا سوکت) شامل شود، نیاز به بازبینی قیمت و تغییرات در سفارش می باشد که جهت اعمال این تغییر میتوانید قبل و یا بعد از سفارش با مدیران فروش در میان بگذارید. مثال: تمامی مانیتورهای سری اس 170 (تمامی خودروها) داخل سایت 10 میلیون قیمت گذاری شده است، ولی قیمت نهایی خودروهای خاص لازم به بازبینی میباشد. تمام شده پارس یا 206 یا ال 90 یا سمند یا… با قاب 10 میلیون میباشد ولی قیمت تمام شده خودروهای خاص مانند سمند سورن، کوییک قاب قرمز، سمند قاب بالا، پارس قاب بالا، لندکروز و … همچنین خودروهایی که نیاز به کن باس دارند ، نیاز به بازبینی و محاسبه قیمت نهایی میباشد. کوییک قرمز بدلیل رنگ، سورن بدلیل کن باس، لندکروز بدلیل تبدیل قاب، سمند بالا و پارس بالا بدلیل اختلاف قیمت قاب نیاز به محاسبه نهایی دارند.
  12. وینکا مارکت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای وینکا مارکت محفوظ است.
  13. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  14. وینکا مارکت نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است وینکا مارکت تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط وینکا مارکت دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
  15. وب ‏‌سایت وینکا مارکت هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت وینکا مارکت تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
  16. وینکا مارکت خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

خسارت در هنگام حمل و نقل

وینکا مارکت همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و این بدین معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و وینکا مارکت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.